Egy ideje van már blogom, de még alig tettem bele bejegyzést. Lusta vagyok? Egyetlen mentségem, hogy nekem nincs annyi idõm, mint pl. egy Gyurcsány nevezetû valakinek, aki naponta vagy 150 sornyi bejegyzést csinál. De hát õ csak egy országot vezet, míg én vezetek pingpongot, rummikubot, kávézást stb.  Sajnos most nem tudok jókat írni, nem vagyok valami jól. Kiújult a lumbágóm, ami miatt fájnak a lábaim, nehezen járok, ami miatt nehéz a légzésem - stb., stb. Megpróbálok megjavulni, ígérem! Nagyapó-Dédapó

 

Szerző: Győri György  2009.03.13. 17:42 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuribacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr811000434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GJános 2009.03.18. 21:14:17

Vagy nincs annyi szövegíród, mint neki. J.
süti beállítások módosítása