Tegnap, vasárnap Pistiéknél voltam, és nagyon érdekes dolgok történtek. Eszterke a számítógépen előhívott több foglalkoztató gyermekprogramot - pl. öltöztetőbabák -, és a 4 éves Lili nagyon szépen vezetgette a kis egeret, azaz öltöztette-vetkőztette a babákat. Amikor elcsúszott a kis nyilacska, nagyon kiáltott: Anya, ez túl bonyolult...

Pistike pedig csinált nekem Marci és Nóra fotózott képeiből egy gyönyörü tablót: már a falamon van.

Ma, hétfőn azonban rossz napom volt. Ötkor ébredtem, és szinte nem kaptam levegőt. Vagy húsz percig zihálva lélegeztem, aztán lecsöndesült a dolog, jól lettem. Délelőtt lementem Szabó doktornőhöz, elmondtam, kérdezte, hogy sípoló hang volt-e, mondtam, hogy igen, azt mondta, hogy ez asztmatikus jellegü volt - és a hóeséstől van...... Elnémultam... Most, délután elég jól, de nem az igazi....   Nagyapó-Dédapó

Szerző: Győri György  2009.02.23. 17:52 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuribacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr35961206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanna 2009.02.24. 13:28:41

Lea meg nyulacskának hívja, de szerintem még nem kötötte össze az egér mozgását a "nyulacskával".
süti beállítások módosítása